Napad je najbolja obrana, ili možda nije?

Nažalost, na prethodni post vezan uz suradnju Hajduka i Osječkog piva došlo je do velikog napada same pivovare na mene. Čak su u jednom trenutku naveli kako me plaća njihova konkurencija… Je li taj potez bio pametan? Po mnogim PR stručnjacima koji su se uključili u raspravu, potezi Pivovare su ocjenjeni kao totalni amaterizam.

Post je bio namijenjen objašnjavanju loše komunikacije Osječkog piva prema svojim postojećim korisnicima, prilikom potpisivanja ugovora s Hajdukom. Isto tako, predvidio sam i da je to loš potez jer Osječka pivovara je pivovara sa udjelom od nekih 5% na razini države, a 40% na razini Slavonije.

Umjesto da tu lošu komunikaciju isprave, ekipa je nastavila sa lošom komunikacijom tako što je napisala niz optužbi na moj račun, naravno neopravdanih.

Osječko pivo reakcija

Između ostaloga, navedeno je kako je Ožujsko pivo ponosni sponzor stranice HRFUTSAL.com, što nije istina, jer oni su sponzori liga kojima je Kelme tehnički sponzor… Tvrtka u kojoj sam je između ostaloga sponzor i kluba Osijek Kelme koji je srušio rekord posjete u futsalu, ali niti tada Pivovaru nije zanimao taj klub. To su primjerice u komunikaciji na svom Facebooku zaboravili navesti. Treba dobro pročitati tekst prije nego se ozbiljno optuži nekoga, posebno za stvari za koje je Pivovara optužila mene i Ožujsko pivo. Tu između ostaloga, ima i elemenata za tužbu.

Vjerujem da nakon ovoga, više neću biti u prilici normalno komunicirati s Pivovarom vezano uz projekte koje planiram realizirati (već i ovoga ljeta) i sasvim je normalno da ću za suradnju potražiti nekog novog partnera. Iako i do sada, prilikom slanja e-mailova, odgovor nikad nisam dobio.

Osječko pivo

Da moj post nisu izložili na svoju stranicu, cijela priča ne bi došla u javnost (još jedan propust), ovako je vijest o Pivovari završila i na najčitanijim portalima. Jer upravo je loša komunikacija prema javnosti Pivovare rezultirala velikoj čitanosti ovog bloga. Niti u jednom trenutku u tekstu nisam pozvao na bojkot piva i Pivovare.

Ono što sam naglasio, bilo je da se nešto slično prvo trebalo ponuditi i NK Osijeku (ponovno pročitajte gore navedenu statistiku, 40% je udjel Pivovare bio na razini Slavonije), time bi dobili možda i neko pozitivno rivalstvo među navijačima… Koji će navijači skupiti više novaca kroz kupovinu piva, za svoj klub ili slično.

Pogreška je bila, i to velika, što su dan nakon toga iz Pivovare obećali press konferenciju vezanu uz NK Osijek, koju nisu održali. Nažalost, niz laži i napada zbog jednog normalnog teksta u kojemu nitko nije vrijeđan već je prezentirano razmišljanje jedne osobe, stvarno nije ono s čime se treba ponositi jedan takav brend.

Mislim da niti u jednom tekstu nisam napisao ništa protiv Hajduka (čak sam i pohvalio ovaj potez), ali i poteza Pivovare što se poslovanja u sljedećih pet godina tiče. Ali sam se upitao, a i ponovno ću, što nakon toga ako se ne podrži nešto lokalno?

Uostalom, tržište će na kraju pokazati tko je bio u pravu

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s