Pogledajte kako treba izgledati grafika za promociju godišnjih ulaznica!

Prije otprilike godinu dana, zajedno s nekoliko ljudi koji stvarno vole NK Osijek, sudjelovao sam u organizaciji promotivne kampanje povodom prodaje godišnjih ulaznica.

Klub je tada, unatoč najavi jedne od najlošijih sezona, prodao najviše godišnjih ulaznica. 

Ja sam bio zadužen za dio vezan uz online promo materijale tj. kreiranje poruka i kombiniranje sa fotografijama koje je uslikao Marko Banić.

To sve pišem jer je baš danas krenula i kampanja za prodaju godišnjih ulaznica o kojoj više možete pročitati ovdje.

Jako sam bio sretan jer su se u tijeku kampanje pojavile i pozitivne reakcije na slogan #MojGradMojKlub koji je većina ljudi objavljivala na svojim društvenim mrežama

Grafiku je najbolje raditi u besplatnim online aplikacijama kao što su Canva ili PicMonkey.

Na blogu sam već pisao o nekoliko kvalitetnih primjera rada grafike poput ove kampanje za Baseball sezonu.

Tu su i ostali tekstovi vezani uz rad na Facebooku.

FOTO: Marko Banić

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s