Dinamova kampanja za godišnje ulaznice postigla cilj, svi pričaju o njoj!

Dinamo je jučer krenuo s promotivnom kampanjom za godišnje ulaznice za sezonu 2014/2015. Čini se da su napravili dobar posao jer svi pričaju o toj kampanji.

u promo spotu su dva navijača Hajduka, od kojih je jedan kupio godišnju ulaznicu Dinama zato ‘jer se isplati’. Spot možete pogledati u nastavku:

Naravno, takav način promocije nije došao na odobravanje navijača Hajduka, ali i medija koji su objavili tekstove o još jednom gafu Dinamovog marketinga… no je li stvarno riječ o gafu?

Spot je u manje od jednog dana vidjelo preko 37.000 ljudi, a objavili su ga svi vodeći mediji… Dinamo je dobio besplatan medijski prostor za promociju godišnjih ulaznica, a negativni komentari svih ostalih mogli bi utjecati na Dinamove navijače kao dodatni impuls za kupovinu ulaznica.

Gafom bi se mogao nazvati naziv kampanje, jer nakon poplava koje su zahvatile Hrvatsku i nanjele velike štete, nazivati kampanju za utakmice poplavi definitivno nije baš najsretnije riješenje.

Sanda Mamić, direktorica marketinga kluba, dala je svoj komentar na kampanju i tekst na ovome blogu:

”Poštovani g.Palić, hvala na recenziji. Preliminarni rezultati: 59% pozitivnih, 35% negativnih i 6% neutralnih stavova. Od ovih 59% pozitivnih je 51% naše target publike. od 35% negativnih je nešto manje od 3% naše target publike dok je kod neutralnih to nešto manje – 1,25% naše target publike. Sviđa mi se i Vaša opaska za #poplavitribine , međutim to je slogan koji komuniciramo već nešto više od 13 mjeseci i zadnja istraživanja (iza poplava) su pokazala da ga ne trebamo mijenjati.”

Koje je vaše mišljenje o ovoj promotivnoj kampanji Dinama?

 

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s