NK Osijek pozvao navijače putem e-maila da obnove pretplatu na postojeće godišnje ulaznice

Nogometni klub Osijek se po prvi puta ‘okušao’ u e-mail marketingu i to u cilju povećanja prodaje godišnjih ulaznica.

Vjerojatno se veliki broj navijača nogometnog kluba Osijek, među kojima sam i ja, zatekao iznenađen primitkom ovoga e-maila. Lijepo je vidjeti da i Bijelo – plavi rade na marketingu i povećanu prodaje godišnjih karata.

E-mail je poslan svim prošlogodišnjim pretplatnicima, a u njemu se uz poziv na obnavljanje pretplate nalaze i promo materijali koje bi navijače trebali ‘šerati’ na Facebooku.

Ostale članke vezane uz godišnje ulaznice možete pročitati ovdje.

Evo kako izgleda tekst e-maila:

Poštovani prijatelju Nogometnog kluba Osijek,

obraćamo Vam se kao vjernim kupcima godišnjih ulaznica proteklih godina.

Kao i prošle godine, naš klub, pokrenuo je prodaju godišnjih ulaznica po prigodnim cijenama.

Pozivamo Vas da odvojite nekoliko minuta svog vremena i pročitate poziv u mailu, a nakon toga popunite obrazac za godišnje ulaznice i tako podržite naš klub na putu ka znatno boljem rezultatu nego je to bilo protekle sezone.

U prilogu također šaljemo i nekoliko prigodnih grafika za koje bismo zamolili da ih proslijedite svojim prijateljima putem društvenih mreža. Na tome Vam unaprijed zahvaljujemo.

#NašGradNašKlub

S štovanjem,

Marketing Tim NK Osijeka

Tomislav Rukavina Josip Misic

 

Ostale članke vezane uz NK Osijek pročitajte ovdje.

 

FOTO: Marko Banić

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s