CASE STUDY: Valencia se vratila natrag u elitu, vrhunske rezultate prati još bolji marketing!

Napokon! Iako je do sada Valencia imala odličnih marketinških kampanja, ove su sezone nadmašili sami sebe, ali čak i neke druge klubove u Primeri i svijetu!

Marketing mog omiljenog kluba defnitivno je na razini, a kroz nekoliko primjera ću vam pokazati kako se ozbiljno radi u klubu s Mestalle!

Prije svega, pokrenuta je kampanja pod nazivom #TORNEM, što bi u prijevodu značilo, NATRAG. Jasno je to aludiranje na povratak Valencije u elitu jer tamo je klub oduvijek i bio.

Kampanja je između ostaloga imala slogan: ”Prošlost je budućnost, a budućnost je sada!”. Kao što možete vidjeti u nastavku su prikazani vizuali koji su bili prisutni na web stranici kluba, na društvenim mrežama i svim ostalim promotivnim materijalima. Na pola slike su se nalazili trenutni igrači kluba, a na drugoj su polovici bile legende kluba iz najsjajnijih dana. Jaka i emotivna poruka prema navijačima…

Svako su malo tijekom ljeta iz kluba ‘puštali’ neki novitet… primjerice, klub je pustio Twitter kanal samo na engleskom jeziku (to je pogodak!) budući da Valencia ima veliki broj navijača diljem svijeta. Prilikom predstavljanja novih igrača ponovno se naglašavala kampanja #TORNEM koja je sve više počinjala davati rezultate.

10600551_787945537914747_6844560850489471686_n

Uključili su se i navijači koji su na Instagramu tagirali svoje slike, a iz kluba su te slike ponovno rado dijelili s navijačima kreirajući ‘kolaže’ i objavljujući ih na društvenim mrežama… I stvarno, kampanja je bila i više nego uspješna! Prethodne je sezone Valencia prodala 28.000 godišnjih ulaznica, a za ovu je sezonu prodano čak 35.000 godišnjih ulaznica!

10565094_787574871285147_2679118810791404928_n

Ono što je odlično u Valenciji je VCF Play, službena TV postaja kluba koja je ujedno i online platforma na kojoj su dostupni svi videozapisi koji se u klubu kreiraju. Dodatan je to sadržaj koji se dijeli navijačima, a dijelio se i prilikom kampanje #TORNEM.

VCF Play je jako važan u cjelokupnom procesu kreiranja sadržaja, na njemu možete gledati sadržaje ‘iza scene’, pratiti press konferencije, potpisivanje igrača, reportaže vezane uz klub i još mnogo toga.

Odlična je stvar i što je večina sadržaja prevedena na engleski jezik, a koliko je sam VCF Play važan shvatiti ćete u nastavku.

Valencija svake sezone prije početka prvenstva organizira prijateljsku utakmicu s nekim ‘jakim’ klubom iz Europe na kojoj prezentira svoju momčad za sezonu koja dolazi.

Ove sezone radilo se o impresivnoj prezentaciji, a dok sam gledao kadrove s Mestalle prolazili su me trnci… evo kako su to iz marketinga Valencije izveli!

Prije ulaska igrača u teren, pustili su video u kojemu o svakom igraču priča dijete iz omladinske škole Valecije u dresu kluba… puštaju se snimke iz bogate povijesti kluba, a rečenice otprilike idu: ”Otac me je vodio na utakmice na Mestallu… otac mi je ugradio ljubav prema klubu… kao i Pacu”. U tom trenutku spiker na stadionu predstavlja navedenog igrača…

Najave sa emotivnim govorima prije predstavljanja svakog igrača, možete pogledati u dužem videu ispod.

Ovako je sve izgledalo u praksi, skoro do kraja popunjena Mestalla, svjetlosni efekti, sve mlađe kategorije Valencije na samom terenu… Impresivno i emotivno, baš ono što pogađa navijače kluba u srce, vjerujte mi, ovo je bilo jako uspješno, ja sam pravi dokaz!

Valencia je na moderan način odlučila prikazivati i sastav prije svake utakmice, on je prikazan u videu u nastavku, a video se ‘dijeli’ putem društvenih mreža kluba.

Budući da je novi stadion u gradnji i da će se još zadržati na Mestalli, odlučili su je cijelu vizualno urediti! Bijele su stolice zamijenjene narančastima, na tribinama se nalazi šišmiš, simbol kluba, a šareni natpisi između tribina zamijenjeni su crnima na kojima se nalaze bijelo ispisani sponzori!

Stadion Mestalla prije početka sezone promijenio je i svoj vanjski izgled, po principu uređenja unutrašnjeg dijela. Sada to izgleda jako ozbiljno, kako i priliči klubu kao što je Valencia.

Sve je to zabilježeno i u jednom videu, još jednom odličnom marketinškom potezu pri brendiranju kluba.

Pripremili su u marketingu kluba i još jedno iznenađenje za igrače, tunel koji vodi prema travnjaku uredili su tako da su postavili njihove velike slike… tada su pozvali igrače, a sve su snimili kamerom i podijelili s navijačima na društvenim mrežama!

Iz kluba su se odlučili raditi i na Time – laps video sadržajima, pa su tako uz već iznad prikazani takav video vezan uz Mestallu, odlučili napraviti i onaj vezan uz kampanju ‘Orange is Back‘ u kojoj su predstavljali nove, narančaste dresove kluba! Tako su u videu prikazali promjenu trgovine na dan kada se u klub vratila narančasta boja. Kao što možete primijetiti, i u ovoj se kampanji spominje povratak tako da možemo zaključiti kako je cijela kampanja odlično iskomunicirana i sa dobavljačem opreme, Adidasom.

Odlično su u klubu sa Mestalle predstavili i novo pojačanja, Alvara Negreda koji je u ‘posljednji tren’ sletio u Valenciju.

Uz pune tribine, već su imali spremne vizuale, video sadržaje na VCF playu, fotografije, prijenos uživo na Twitteru i sve ono što svakog navijača kluba zanima…

10417786_793965550646079_4021755757144327629_n

Pred utakmicu s Atletico Madridom koja se igrala jučer, kreirana je i posebna kampanja pod nazivom #JUNTSTORNEM, prevedno na hrvatski, #ZAJEDNONATRAG.

Kreiran je video, postavljeni su posebni vizuali na vanjskom dijelu Mestalle.

10690006_809425849100049_4112786294223935125_n

Igrači su posebno na ovoj utakmici, na dresovima imali istu poruku, #JUNTSTORNEM, što nije prvi slučaj u klubu. Valencia je bila ‘pionir’ ovog koncepta već u jednoj kampanji, kada je predstavljala svoj Twitter profil, na dresovima na utakmici protiv Real Madrida pisalo je: @ValenciaCF. Rezultat je bio odličan, ne mogu sada pronaći točne informacije u brojkama, ali Valencia je dobila veliki broj novi followera na toj društvenoj mreži.

junts tornem na dresovima

Video izlaska igrača sa natpisom #JUNTSTORNEM možete pogledati ovdje.

Kampanja je rezultirala punom Mestallom, prekrasnom atmosferom i pobjedom nad aktualnim prvakom, Atletico Madridom.

Kroz ovih nekoliko primjera mogli ste vidjeti odličan rad marketinga kluba koji će s ovim tempom, igrama na terenu i stabilnom financijskom strukturom dolaskom novog vlasnika, definitivno nastaviti rasti i jačati brend samog kluba.

Inače, kao konzultante za marketing, u klubu su angažirali tvrtku 7league, koju vodi Richard Ayers koji će biti gost na SPORTO konferenciji u Portorožu, a na koju se možete prijaviti ovdje.

Ostale tekstove o Valenciji možete pročitati ovdje.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s