Postao sam dio marketing tima Overtime!

Postao sam dio tima Overtime, nove tvrtke koja će se baviti sportskim marketingom, ali koja će i pratiti najnovije trendove iz sportskog marketinga za globalno tržište.

Dok sportska industrija u svijetu vrijedi više od 1,5 trilijuna dolara (procjena Plunkett Researcha 2014.), sve veća je potreba za kvalitetnom organizacijom poslovanja, inovativnim marketingom i osmišljavanjem kreativnih aktivnosti.

To su i glavni razlozi zbog kojih sam s Brunom Blumenscheinom osnovao Overtime, tvrtku usmjerenu prema sportskom marketingu.

Na web stranici Overtimea istaknuti su dosadašnje aktivnosti, a uključuju promociju u svijetu nogometa, futsala i košarke.

Želimo biti aktivni i u dijelu EU fondova koji bi u sve većoj mjeri trebali biti dio proračuna svake sportske organizacije.

Overtime tim ne gleda hrvatsko tržište kao jedino na kojem želimo pronaći klijente, cilj je cijela Europa pa i svijet.

Usluge koje Overtime pruža su razne, od postavljanja i vođenja kompletnog marketinga do pojedinih usluga poput vođenja društvenih mreža, sportskih aplikacija i inovativnih koncepata.

Zajedno s Brunom Blumenscheinom sam osnivač Overtimea i tamo ću nastaviti pisati članke koje sam započeo na ovome blogu.

Pridružite se i pratite nas na www.promoovertime.com

 

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s