Klubovi i sportaši ‘ne kuže’ koliko je sportski marketing važan!

Moja posljednja kolumna na Netokraciji privukla je iznimno veliki interes sportske javnosti. U analizi koju sam napravio posve je jasno kako samo tri nogometna kluba u trenutno najjačoj ligi u regiji, znaju kako maksimalno iskoristiti društvene mreže. 

Rijeka, Dinamo i Hajduk su klubovi koji su definitivno pokazali da znaju zbog čega je ulaganje u marketing važno i kako to ulaganje nakon određenog perioda donosi i benefite.

Uzmimo za primjer Rijeku koja je odradila ‘lavovski’ posao i koja je prema mojoj analizi definitivno zaslužila prvu poziciju. No, prije nego li je došao predsjednik kluba koji je jasno znao važnost društvenih mreža, njih praktički nije bilo!

Sada im se ulaganje u društvene mreže višestruko vraća i uz najskuplje godišnje ulaznice u ligi (pa čak i u regiji), već su popunili više od 30% stadiona. Digitalna komunikacija, a posebice kampanje na društvenim mrežama zaslužne su za taj trend.

Cijeli članak na Netokraciji pročitajt ovdje.

Isto je i sa sportašima, oni koji su educirani i koji ‘kuže spiku’ će uložiti u svoju edukaciju ili uzeti profesionalce da se brinu za njih, oni će uspjeti u karijeri.

S druge strane, oni kojima do toga nije stalo ili to sve vide kao trošak, baš kao i sami klubovi, teško će preživjeti u današnjem vremenu društvenih mreža.

Ukoliko trebate ili želite edukaciju za korištenje društvenih mreža (ekipa ili pojedinac), slobodno se javite na marijan@promoovertime.com.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s