MOJI NAJVEĆI USPJESI U SPORTSKOM MARKETINGU

Imam nekoliko godina iskustva rada (sve sam do sada radio volonterski) u sportskom marketingu.

Do sada, niti jednom nisam imao proračun za marketing, ali sam uspio i bez toga učiniti sljedeće:

Ožujak 2012. – travanj 2013. FUTSAL CLUB OSIJEK 031

Po prvi puta sam započeo s radom u sportskom marketingu, nagovorio sam predsjednika kluba rekavši mu: ”Dajte mi priliku, ništa vaš neće koštati, a možete puno dobiti!”.

Tako je i bilo, klub se podigao i ispunio cilj koji sam postavio, bio je drugi najpopularniji klub u gradu, odmah iza NK Osijeka.

Što sam učinio:

– promjena vizuala kluba (Lega – Lega Osijek)

– veliki rast na društvenim mrežama, 2. najpopularniji klub u Hrvatskoj, odmah iza Nacionala.

– stalna prisutnos u lokalnim i nacionalnim medijima ( Narodni radio)

– snimanje promo materijala (video, grafka, predstavljanje dresova…)

– FAN DAY organiziran po prvi puta ikada u gradu Osijeku

– Prvi LIVESTREAM prijenos jedne futsal utakmice ikada (Maxisport.tv)

– uvedene su u prodaju godišnje ulaznice u 2. ligi

– naplaćivan je ulaz svim posjetiteljima bez iznimke (klub je od ulaznica pokrivao troškove)

– dogovorena suradnja s sportašima i klubovima iz grada Osijeka koji su isto tako sudjelovali u snimanju promo materijala

Lipanj 2013. – kolovoz 2013. NOGOMETNI KLUB OSIJEK

Sudjelovao sam u radu tima od 6 volontera koji su samoinicijativno radili na promociji NK Osijeka, kako bi klub prodao što veći broj godišnjih ulaznica. Budući da oduvijek navijam za NK Osijek rado sam se odazvao.

Bio sam zadužen za rad na društvenim mrežama, a to je, uz ostale aktivnosti, donjelo klubu najveći broj prodanih godišnjih karata ikada u povijesti.

Uz to, napisao sam marketing plan za NK Osijek koji možete pročitati ovdje.

Lipanj 2013. – prosinac 2013. FUTSAL KLUB OSIJEK KELME

Nakon što je tvrtka čiji sam suvlasnik (Futsal oprema j.d.o.o.) potpisala ugovor s mnk Osijek VBK koji je u tom trenutku promijenio i ime u Osijek Kelme.

U nekoliko smo mjeseci ‘srušili’ posjetu utakmica u futsalu i sa 1.460 ljudi u dvorani postali najposjećeniji futsal klub u povijesti tog sporta.

Klub je u to vrijeme dobio i nagradu za najbolji klub u gradu, Zlatnu plaketu grada Osijeka.

Što smo učinili:

– povećali smo medijsku prisutnost kluba kroz jaki PR

– uveli smo lightshow na utakmice, predstavljali smo igrače uz razne efekte, a na poluvremenu smo imali show program i nagrađivali smo navijače

– uveli smo godišnje ulaznice, svi su morali plaćati ulaz u dvoranu (jako komplicirano u Osijeku)

– glavni fokus je bio na građenju odnosa s navijačima, posebice kroz statuse na Facebooku, ali i grafiku. Igrači su pozivali navijače na utakmicu itd.

– hostese su nosili piće navijačima na tribine (do tada to nije bila praksa)

– na jednoj smo utakmici osigurali besplatan autobus koji je vozio navijače iz Gradskog vrta prema Zrinjevcu (briga kluba o navijačima)

Prosinac 2013. ORGANIZACIJA UTAKMICE HRVATSKE FUTSAL REPREZENTACIJE

Organizirao sam prijateljsku utakmicu Hrvatske futsal reprezentacija koja se igrala pred oko 1.000 gledatelja u novoj sportskoj dvorani Gradski vrt.

 

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

personal website