O meni

Rođen sam 6.5.1989. godine u Osijeku, tu sam pohađao osnovnu školu i srednju školu. Trenutno studiram na diplomskom studiju Ekonomskog fakulteta u Osijeku, smijer marketing.

Završio sam preddiplomski studij na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, smijer poduzetništvo te sam time dobio titulu prvostupnika Ekonomije. Uz fakultet, aktivno sam radio u raznim tvrtkama te pokretao nekoliko samostalnih projekata.

Krajem 2012. s kolegom krećem u projekt futsal trgovine, koja se u veljači 2013. godine i realizirala. Trenutno sam suvlasnik tvrtke te osoba zadužena za marketing i online prodaju.

Veliki sam ljubitelj marketinga, a pogotovo sportskog marketinga. Iza sebe imam i nekoliko zapaženih rezultata na tom području, istaknuo bih vođenje i organizaciju marketinga i PR-a za futsal klub Osijek 031 koji sam podigao na višu razinu. Drugoligaša je tada sa tribinama gledalo i do 300 ljudi koji su, do tada nepojmljivo za drugu ligu, plaćali ulaz po cijeni od 10,00 kuna. Naša web i Facebook stranica bili su definitivno poželjno odredište ljubitelja futsala. Nakon godinu dana volonterskog rada u klubu, odustajem od svega te se posvećujem novom poslu, vođenju vlastite tvrtke Futsal oprema j.d.o.o.

Zahvaljujući svome radu u Osijeku 031, dobio sam besplatan posjet Prvoj sportskoj konferenciji, od strane Medveščaka:

”Marijan Palić student je na osječkom fakultetu koji je samostalno počeo proučavati sportski marketing i PR te od travnja ove godine surađuje s drugoligaškim futsal klubom MNK Osijek 031. Zahvaljujući Marijanu Paliću i njegovim brojnim svježim idejama, MNK Osijek 031 postao je drugi najspominjaniji klub u Slavoniji i Baranji, ostvario je suradnju s osam lokalnih medija koji redovito prenose dopise kluba, prisutan je u emisijama Narodnog radija te Totalnog FM-a, dobio je i svoju službenu internet stranicu, redizajn grba, ali i školu futsala koja je jedina na tom području. Marijan Palić potrudio se da u Osijeku zavlada prava futsalska euforija te i sam kaže: ”Svi jedva čekaju prvu utakmicu sezone u kojoj dočekujemo momčad Tvrđave iz Novog Sada što će biti prva međunarodna utakmica u našem gradu nakon više od pet godina! Za tu sam utakmicu osigurao i live streaming te će prvi put na taj način biti omogućen prijenos jedne futsal utakmice u Hrvatskoj.”

Paralelno s time, sredinom lipnja 2013. dobijam poziv iz NK Osijeka da svojim idejama i online marketingom pomognem u vraćanju ljudi na tribine Gradskog vrta. Uz odličan tim ljudi, taj zadatak odrađujemo i više nego uspješno jer je za najlošiju sezonu kluba prodano najviše godišnjih ulaznica ikada. Ipak, zbog nedovoljne komunikacije i podrške iz uprave, baš kao i trzavica unutar kluba, odustajemo od projekta.

U rujnu krećem u novi projekt u kojem zajedno sa kolegom, suosnivačem tvrtke Futsal oprema j.d.o.o. (HRFUTSAL.com) Tomislavom Cikovićem pomažem u marketingu kluba. Okupili smo jaki tim, većinom su to bili ljudi koji su samnom odlično radili u futsal klubu Osijek 031 (Brankica Mandić, Hrvoje Mikuš i Mario Glasnović) te smo krenuli u realizaciju ambicioznog projekta. Zajedno sa velikom pomoći Kohorte, uspjeli smo po prvi puta unatrag 20 godina, popuniti sportsku dvoranu Zrinjevac te stvoriti nezaboravnu futsal atmosferu u Gradu na Dravi. Srušen je i rekord posjećenosti jedne futsal utakmice u Hrvatskoj, na utakmici je bilo 1.460 posjetitelja, više ljudi u dvoranu nismo smjeli pustiti. Na utakmice smo uveli zabavni program, DJ-a, lightshow, popratne sadržaje poput pića, nagradnih igara itd., a raspolagali smo sa malim proračunom, gotovo nikakvim.

Paralelno s time, organizirali smo i međunarodnu pripremnu utakmicu između Hrvatske i Ukrajine u dvorani Gradski vrt, u kojoj se okupilo oko 1.500 posjetitelja.

Nakon završetka polusezone, početkom 2014. godine, prestajem sa radom u klubu na području marketinga. Odlučujem se posvetiti svojoj tvrtki i završetku fakultetu.

U međuvremenu je tvrtka Futsal oprema j.d.o.o. postala vodeća tvrtka na području futsala, otvoren je prvi lanac futsal trgovina u Hrvatskoj, a stranica HRFUTSAL.com postala je najposjećenija stranica posvećena futsalu u regiji. U siječnju 2014. je zabilježila 235.000 otvaranja.

Daljnje ambicije su stabilizacija tvrtke HRFUTSAL.com, te rad u sportskom marketingu. Volio bih raditi online marketing ili marketing općenito u nekom klubu u bližoj ili daljnjoj budućnosti.

I da, možda i najvažnije, veliki navijač NK Osijeka!

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s

personal website